דלג לתוכן
plane
מאמרים

רודוס עם ילדים

- 23/05/2015 מאת מערכת העולם -

האי רודוס בירת האיים הדודקאנסיים, התברך בגבעות ועמקים ירוקים, בחופים זהובים ובים כחול, הוסיפו לכך מתקני תיירות מצוינים, אתרי עתיקות מעניינים, אזורי טבע יפים ואפשרויות רבות לפעילויות-חוץ ולספורט מים, ותקבלו יעד מצוין לחופשה משפחתית נינוחה. מידע נוסף על רודוס תמצאו ברודוס - המדריך הספירלי.

טיפוס אל האקרופוליס של לינדוס על גב חמור, פעילות נוספת לכל המשפחה

טיפוס אל האקרופוליס של לינדוס על גב חמור, פעילות נוספת לכל המשפחה
צילום: Böhringer Friedrich / CC BY-SA 2.5


בעקבות האבירים


בעיר רודוס תוכלו לטייל במבוך הסמטאות של העיר העתיקה מימי-הביניים, לעבור בשדרת האבירים ולבקר בארמון ראשי מסדר ההוספיטלרים. הביקור בעיירה העתיקה מעניין במיוחד במהלך פסטיבל ורד ימי-הביניים (Medieval Rose Festival) המתקיים מדי קיץ (בדרך כלל בסופי השבוע מסוף מאי ועד יולי), ובמסגרתו נערכים מופעים, סדנאות, ירידים והרבה תלבושות תקופתיות. מידע על אירועי הפסטיבל תמצאו באתר הפסטיבל.
ארמון ראשי מסדר ההוספיטלרים

ארמון ראשי מסדר ההוספיטלרים
צילום: Polimerek / CC BY-SA 3.0


פארק מים


פארק המים של רודוס (Waterpark), השוכן במזרח האי, במרחק 12 ק"מ ממרכז רודוס, הוא הגדול ביותר ביוון ואחד הגדולים באירופה. בפארק יש מגוון רחב של מגלשות לכל הגילים: מגלשות מהירות פתוחות ומקורות כמו קמיקאזה, החור השחור וטורבו, בריכת גלים, נהר מלאכותי לשיט אבובים נינוח ועוד. הפארק פתוח בחודשים מאי, ספטמבר, אוקטובר בשעות 9:30-18:00 ובחודשים יוני-אוגוסט בשעות 9:30-19:00. למחירים ומידע נוסף לחצו כאן.

הנה סרטון קצר על פארק המים של רודוס:



אקוואריום


האקוואריום של רודוס (Aquarium Rhodes) הוא אחד ממרכזי המחקר הימי החשובים ביוון. בזכות תכנונו הייחודי במתחם התת-קרקעי של מרכז החקר הימי, נדמה שמכלי התצוגה נמצאים במערה תת-ימית, המלאה במינים רבים של יצורי ים הטיפוסיים לים האגאי. האקוואריום נמצא במרחק הליכה קצרה או רכיבה על אופניים ממרכז העיר רודוס. המקום פתוח מה-1 באפריל ועד ה-1 באוקטובר בשעות 9:00-20:30. שעות הפתיחה מצומצמות יותר בשאר השנה. למחירים ולמידע נוסף, לחצו כאן.

מבט אל האקוואריום של רודוס בסרטון הבא:



חופים וספורט מים


חופים רבים מתאימים לשחייה לילדים, בהם פאליראקי (Faliraki), ולאדיקו (Ladiko), המוכר בשם מפרץ אנטוני קווין ואגאת'י (Agathi), בחוף המזרחי מדרום לעיר רודוס. עם החופים הרבים המומלצים לגלישת רוח, לשיט ולקייטסרפינג ניתן למנות את קרמאסטי (Kremastí), יאליסוֹס (Ialissós) ואִיקסיָה (Ixia), בחוף המערבי.
גלישת רוח בחוף איקסיה

גלישת רוח בחוף איקסיה
צילום: Norbert Nagel / CC BY-SA 3.0


טיולי טבע


עם מסלולי ההליכה הפופולריים באי ניתן למנות את עמק הפרפרים (למידע לחצו כאן); את פארק רודיני (Rodíni Park) המלא בטווסים ובו עוברים שבילי הליכה לגדת נחלים וצמחייה שופעת; ואת שבעת המעיינות (Epta Piges), מרחק 30 ק"מ מהעיר רודוס, בו עובר שביל הליכה במנהרה צרה של 186 מ' המוביל אל אגם קטן.
פארק רודיני בעיר רודוס

פארק רודיני בעיר רודוס
צילום: Notafly / CC BY-SA 3.0


טיולי-יום באיים הסמוכים


רודוס נמצא במרחק שיט קצר ממספר איים יפים, בהם סימי (Sými), חאלקי (Halki), קסטלוריזו (Kastellorizo), וטילוס (Tílos) ההררי, בו תוכלו לראות שלדים של פילים גמדיים פרהיסטוריים במוזיאון לחקר המאובנים.
הבתים הצבעוניים באי סימי

הבתים הצבעוניים באי סימי
צילום: Jebulon / Public Domain



מקור: אתר התיירות של יוון
רוצים לקרוא עוד על רודוס?
רוצים לקרוא עוד על יוון?
רוצים לקרוא עוד על איי יוון?
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת