דלג לתוכן
plane
מאמרים

לכל זמן ועת - העיתוי המושלם לביקור במוקדי-העניין של ניו יורק

- 02/03/2015 מאת מערכת העולם -

ניו יורק התוססת גדושה מוקדי-עניין שמתאימים לכל גיל, טעם וכיס, אך כדי למצות את המירב מביקורכם כדאי מאוד לדעת לא רק מה לראות, אלא גם מתי.

עוד על ניו יורק תוכלו לקרוא במדריכי העולם: ניו יורק המדריך הממוקד, ניו יורק כאן ועכשיו, ניו יורק טיולי משפחות, ניו יורק אייוויטנס, וניו יורק - אין כניסה להורים.
פסל החירות

פסל החירות
צילום: Elcobbola / Public Domain


פסל החירות


לפסל החירות (Statue Of Liberty) רצוי להגיע מוקדם בבוקר. אם לא תגיעו בזמן לתפוס את המעבורת הראשונה, ייתכן שתיאלצו להמתין בתור יותר משעה. שימו לב: בסופי שבוע בקיץ, זמן ההמתנה ארוך במיוחד.
טיילת ההיי-ליין

טיילת ההיי-ליין
צילום: Jim Henderson / Public Domain


טיילת ההיי-ליין


הפארק העילי החדש של ניו יורק (High Line), שנבנה על מסילת רכבת נטושה, הוא אחד ממוקדי-העניין הפופולריים בעיר. חלקו הראשון נפתח ב-2009, והבנייה צפויה להסתיים בשנים הקרובות. בצהריים כבר עמוס כאן מאוד, ולכן מומלץ להשכים קום ולהגיע בשעת הפתיחה - שבע בבוקר. בשעה זו הציפורים מצייצות והפרחים עדיין רעננים מטל. בנוסף לפרטיות ולשקט, תוכלו להתרשם מקרוב וללא הפרעות מהפסלים הנהדרים.
תצוגת מאובני דינוזאורים במוזיאון לטבע

תצוגת מאובני דינוזאורים במוזיאון לטבע
צילום: Matt Martyniuk Dinoguy2 / CC BY-SA 4.0


המוזיאון לטבע


המוזיאון הפופולרי (American Museum of Natural History) הוא לדעת רבים מוקד העניין הטוב בעיר לילדים. יש בו תצוגות מרתקות על עולם החי, פלנטריום נהדר, וגולת הכותרת - שלדי דינוזאורים ענקיים. כדאי להגיע בשעת הפתיחה, 10 בבוקר. בשעה זו המוזיאון עמוס פחות והילדים עדיין ערניים ומלאי מרץ.
חזית מוזיאון מטרופוליטן לאמנות

חזית מוזיאון מטרופוליטן לאמנות
צילום: Arad / CC BY-SA 3.0


מוזיאון מטרופוליטן לאמנות


המוזיאון הענקי לאמנות (Metropolitan Museum of Art) הוא אחד הטובים מסוגו בעולם. כדאי להגיע אליו בסביבות 14:00, לאחר שקבוצות התלמידים וטיולי-היום כבר עזבו. בשעות אלה המוזיאון שקט הרבה יותר ויישאר לכם די והותר זמן ליהנות מפלאיו, עד הסגירה ב-17:30 (בימים ו' ושבת פתוח עד 21:00).
הנוף הנשקף מטופ אוף דה רוק

הנוף הנשקף מטופ אוף דה רוק
צילום: Daniel Schwen / CC BY-SA 3.0


טופ אוף דה רוק


נקודת התצפית של מרכז רוקרפלר (Top of the Rock) מתהדרת ברחבה חיצונית ופנימית, כך שתוכלו להשקיף לנופי העיר המרהיבים בכל מזג אוויר. בואו כשעה וחצי לפני השקיעה, כדי שתוכלו ליהנות מהנוף באור יום, בשקיעה, וגם בלילה.
נוף של בניין האמפייר סטייט

נוף של בניין האמפייר סטייט
צילום: Smithfl / CC BY-SA 3.0


בניין האמפייר סטייט


הבניין (Empire State Building) פתוח עד 2:00 בלילה, וכדאי לנצל זאת כשאתם מתכננים יום טיול מלא פעילות: השאירו את המוזיאונים לבוקר, ואת הנופים ללילה. לפני שתעלו לרחבת התצפית, הקדישו מספר דקות ללובי הנאה, המעוטר בציורי תקרה בסגנון אר-דקו.

מקור: newyork.com, גארת' וינגפילד.
רוצים לקרוא עוד על ניו יורק (עיר)?
רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת