דלג לתוכן
plane
מאמרים

פורטוגל | כל המאמרים

 פורטו, עיר היין הצפונית
08/11/2016

הקשר הצרפתי: פשע קלורי בכריך פורטוגזי

 

הפרנסֶזיניָה (Francesinha) נקרא אולי 'צרפתי קטן', אך הוא למעשה כריך פורטוגזי גדול, ונחשב למוסד מקומי של ממש בפורטוגל. הכריך עתיר-השומן נודע כמעדן הפופולרי של פורטו, עיר היין הצפונית, ובעיני המקומיים הוא מצוין להתאוששות מחמרמורת. טעמו אינו מתחבב על כולם, אך למטיילים חובבי בשר שלא נרתעים מהקלוריות ומאחוז השומן הגבוה כדאי לנסות!


 מגדל בֶּלֶן - פאר מנואליני לגדת נהר טז
26/10/2016

חדש בליסבון! מוזיאון לאמנות, לאדריכלות ולטכנולוגיה MAAT

 

לזירת המוזיאונים המלהיבה של ליסבון הצטרף החודש שחקן חדש - המוזיאון לאמנות, לאדריכלות ולטכנולוגיה MAAT, השוכן במבנה ייחודי לגדת נהר טֶז'וּ ברובע בֶּלֶן הנודע.


04/09/2015

נתב וובינג - רשימת מדינות נתמכות

 

להלן רשימת המדינות שבהן ניתן להשתמש בנתב וובינג (webbing) כדי להתחבר לרשת האינטרנט. הרשימה מעודכנת לחודש אוגוסט 2015.


 גגות ליסבון ממיראדוֹרוּ דָה סניורה דוּ מוֹנטֶה
17/06/2015

ליסבון בחינם

 

בליסבון תוכלו ליהנות מפעילויות רבות חינם - לסייר בעיר בחיפוש אחר אָזוּלֶז'וּש (azulejos; אריחים מצויירים-ביד), לטייל ברגל לאורך הטיילת לגדת נהר טֶז'וּ, להשקיף מלמעלה אל גגות העיר מאחד המיראדוֹרוּש (נקודות התצפית), ליהנות ממופעי תרבות ולבקר בכמה מוזיאונים ואתרים חשובים בהם הכניסה חופשית. עוד על ליסבון במדריך פורטוגל של לונלי פלנט (עמ' 58-121).


 האוֹסֶאָנאריוּ - האקוואריום של ליסבון
16/06/2015

ליסבון עם ילדים

 

נסיעה בחשמלית צהובה אל טירה עתיקה בראש גבעה, ביקור באקוואריום מהגדולים באירופה, גלישת גלים לחופי האוקיינוס האטלנטי, צפייה במשחק כדורגל של בנפיקה או ספורטינג - בליסבון יש שילוב נפלא של מזג-אוויר נוח, אוכל טעים, מוקדי-עניין רבים ומהנים לילדים וזהו יעד בטוח לטיול משפחות עם ילדים בכל הגילים. עוד על ליסבון במדריך פורטוגל של לונלי פלנט (עמ' 58-121).


 מרכבת האוקיינוסים מהמאה השמונה-עשרה
16/06/2015

משכן חדש למוזיאון הלאומי לכרכרות בליסבון

 

המוזיאון הלאומי לכרכרות בליסבון שנוסד ב-1905, עבר באחרונה למשכנו החדש והחדיש ברובע בֶּלֶן (Belém), בתכנונו של האדריכל הברזילאי הנודע פאולו מנדס דה רושה. עוד על ליסבון תוכלו לקרוא במדריך פורטוגל של לונלי פלנט (עמ' 58-121).


 בּארקוּש ראבֶּלוּש עוגנות ברקע פּוֹנטֶה דֶה דוֹן לוּאיש פּרימֵיירוּ
14/06/2015

ליל יוחנן המטביל בפורטו

 

פורטו שבצפון פורטוגל חוגגת ממאי ועד יולי את פֶשטָה דֶה סָאוּ ז'וֹאָוּ (Festa de São João do Porto) החגיגה הגדולה ביותר בעיר המוקדשת ליוחנן המטביל, ששיאה בתאריכים ה-23-24 ביוני, ונחשבת לאחת מחגיגות הרחוב המהנות באירופה. עוד על פורטו במדריך פורטוגל של לונלי פלנט (עמ' 352-385).


 פארק דֶל פורום פסטיבל המתחם המרכזי של פּרימָוֶורָה סאונד
04/05/2015

ברצלונה: פסטיבל פּרימָוֶורָה סאונד חוגג 15 שנים

 

פּרימָוֶורָה סאונד (Primavera Sound) או בקיצור פּרימָוֶורָה (אביב), פסטיבל המוסיקה השנתי הנודע של ברצלונה, מציין השנה - בתאריכים ה-28-30 במאי - 15 שנה להקמתו עם שורה ארוכה של מופעים ממיטב המוסיקה העולמית.


 חשמלית מס
02/03/2015

ליסבון, לישבּוֹאָה ולא לשבֹּעַ

 

בליסבון (Lisbon) או לישבּוֹאָה בפורטוגלית, בירת פורטוגל היפה, יש את כל מה שתיירים מחפשים - יופי טבעי, היסטוריה מרתקת, מזג אוויר נוח, מקומיים חביבים, מבנים מיוחדים רבים, אמנות רחוב מרתקת, תמורה מצוינת לאירו, ברים תוססים. עוד על ליסבון במדריך פורטוגל של לונלי פלנט (עמ' 58-121).


 רכיבה על אופניים לאורך החוף הצפוני של פורטוגל
02/03/2015

צפון פורטוגל באופניים

 

טיול אופניים מפורטו, העיר הצפונית המהודרת של פורטוגל, אל קוּימבּרָה, עיר האוניברסיטה מימי-הביניים, הוא דרך נפלאה לטייל לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי, דרך אזורי ביצה, שמורות טבע שוקקות ציפורים וכפרי דייגים קטנים מקסימים. עוד על צפון פורטוגל במדריך פורטוגל של לונלי פלנט.


רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת