דלג לתוכן
plane
מאמרים

פריז | כל המאמרים

 קארנבי סטריט, מדרחוב רצוף חנויות בסיטי של וסטמינסטר
18/09/2015

סוף עונה: מסע קניות באירופה

 

לונדון, מילאנו, רומא, פאריז, ברלין, מדריד וברצלונה - לא נכנסות לתרדמת חורף - דווקא אז הן שוקקות חיים. בכל אחד ממרכזי האופנה המובילים האלה ניתן ליהנות מחוויית קניות מצוינת ומטיול עירוני מהנה באווירה חורפית.


 לה סאגראדה פמיליה, ברצלונה, ספרד
19/07/2015

עשר כנסיות שחייבים לראות

 

מאז ומתמיד היו כנסיות מבנים מרשימים ופורצי דרך, כיאה לייעודן - לפאר ולהלל את אלוהים. בניגוד למבני מגורים או ממשל, נועדו הכנסיות לשרוד מאות רבות של שנים ולשרת עשרות אלפי מאמינים. רבות מהן נבנו במשך מאות שנים, והושקעו בהן משאבים עצומים. במקרים רבים הן מייצגות את פסגת האדריכלות והעיצוב של התקופה. עשר הכנסיות להלן מרשימות כל אחת בדרכה שלה; כמה מהן עתיקות ואחרות בנות זמננו; הן בנויות מחומרים שונים ובסגנונות שונים, אך לכולן משותף חזון אדריכלי ייחודי, תכנון מרהיב ואווירה מעוררת-יראה.


 אין כניסה להורים - סידרה חדשה של ספרים לילדים מבית לונלי פלנט
14/07/2015

אין כניסה להורים

 

זה לא מדריך טיולים, והכניסה להורים אסורה בהחלט! כל ספר מספר את הסיפור האמיתי של אחת מהערים המפורסמות בעולם: לונדון, פאריז, רומא וניו יורק. סדרה חדשה הפותחת צוהר לעולם שלם של עובדות מרתקות על האנשים, על המקומות, על ההיסטוריה ועל התרבות בכמה מהערים היפות בעולם


 פּארי-פּלאז
21/06/2015

קיץ, עונת הפסטיבלים בפאריז

 

פאריז שוקקת בקיץ פעילות עם חגיגות גדולות רבות: מצעד צבאי, מטס אווירי ומופע זיקוקין-די-נור ביום הבסטיליה, מצעד הגאווה ברחובות פאריז, גדת הסיין שהופכת לחוף טרופי בפּארי-פּלאז', קו הסיום של טוּר דֶה פראנס בשאנז אֶליזֶה, וכן שלל פסטיבלים למבוגרים ולילדים כאחד, פסטיבלי מוסיקה, מרוק ועד דאנס, ממוסיקה קלאסית ועד ג'אז, פסטיבלי קולנוע באוויר הפתוח ואירועי מחול ותיאטרון רבים ומגוונים.


 הוויטראז
21/06/2015

פאריז: לגלות מחדש את סנט-שאפֶּל

 

בתום שבע שנות שיקום קורנת סנט-שאפֶּל, יצירת-המופת הגותית הנודעת החבויה בלב פאריז, במלוא הדרה. בואו ביום שטוף-שמש כדי לחזות בפאר הססגוני מהמאה השלוש-עשרה.


 גני ורסאי והגראן קאנאל
12/06/2015

קאפור ורסאי - תערוכה חדשה בארמון ורסאי

 

ארמון ורסאי המפואר, השוכן במרחק 22 ק"מ מדרום-מערב לפאריז, מארח תערוכה ייחודית של אמנות בת-זמננו של האמן הבריטי הנודע אניש קאפור הכוללת מיצבי ענק הפזורים בגנים המטופחים ויוצרים דו-שיח מעניין וחדשני עם הנוף המפוסל העתיק.


 המפתח לחופשה הבאה שלכם
21/05/2015

9FLATS.COM

 

באתר 9flats.com תוכלו לשכור דירה, חדר או בית (ואם תרצו גם איגלו - כך מבטיחים בחברה) ישירות מאנשים פרטיים וליהנות מטיול באווירה ביתית, מלינה זולה ומחוויה מקומית, ממש כמו בסרט החופשה - רק בלי קמרון דיאז או ג'וד לאו.


 מחפשים מופע בלונדון?
19/05/2015

365tickets

 

חברת 365tickets היא קופת כרטיסים אנגלית המאגדת הצעות למגוון רחב של אטרקציות בעולם, באמצעותה תוכלו לקנות במקום אחד בצורה מהירה ובטוחה כרטיסים לאתרים, להצגות, למופעים ולפעילויות רבות ומגוונות, ליהנות ממחירי עלות ומהנחות, ולתכנן את הטיול מראש ביתר קלות ונוחות.


 עטיפת הספר תמונות פאריסאיות
18/05/2015

תמונות פאריסאיות

 

בכל אדם שוחר תרבות ויופי טמונה ערגה למה שהעניקה צרפת לאנושות. צרפת מצטיירת בעינינו כארץ נפלאות הגסטרונומיה והיין, התרבות והאמנות במיטבן, שאר-הרוח המכונה "אספרי", יפי הנשים, ניחוחות הבשמים והידור האופנה העילית, אתרי תיירות וטבע מרתקים... ויש לה גם פנים אחרות: מדינה ששיתפה פעולה עם הנאצים, שהפנתה עורף לישראל בימים גורליים, שחלק ממנהיגיה ובעיקר התקשורת שלה עוינים את ישראל, ויש הגורסים, בהם נשיאה הקודם, שהיא אנטישמית.


 הלן דארוז בעבודה
30/04/2015

הלן דארוז זכתה בתואר השפית הטובה בעולם לשנת 2015

 

השפית הצרפתיה ששימשה השראה לדמות המצויירת קולט בסרט רטטוי, זכתה השבוע בתואר השפית הטובה בעולם לשנת 2015


 הלן דארוז
29/04/2015

נגיעות בינלאומיות רוויות השראה, על גבול הפיוז'ן

 

ב-1 ביוני 2015 תקבל הלן דארוז, בלונדון, את התואר "השפית הטובה בעולם 2015", שמעניק כל שנה בית השאמפאניה וו קליקו. המסעדה של דארוז, הנושאת את שמה, מתהדרת בכוכב אחד במדריך האדום של מישלן. חבר השופטים בחר להעניק לה את התואר למרות הציון הלא כל כך גבוה שלה. ב-2011, כשהונהג התואר לראשונה, קיבלה אותו אן-סופי פיק מהעיר ואלאנס, שלה שלושה כוכבים.


 הדרך הזולה להתחבר לאינטרנט בחו״ל... - אינטרנט אלחוטי חינם בפארק ברסי שבפאריז
16/04/2015

כיצד להתחבר לאינטרנט בחו״ל

 

אם להשתמש בפאראפרזה על הפרסומת של הלפרין, הרי שגם חיבור אינטרנט בחו״ל הפך למוצר צריכה בסיסי. אז איך להתחבר לאינטרנט בחו״ל?


 מוזיאון קָרנָבָלֶה, המוזיאון לתולדות פאריז
12/04/2015

מה כדאי לדעת על דמי כניסה במוזיאונים ובאתרים בפאריז?

 

הכניסה לכמה מוזיאונים ואתרים חשובים בפאריז חופשית כל השנה, ובמוזיאונים רבים אחרים ניתן לבקר בשעות ובימים מסוימים ללא תשלום, בהם מרכז פומפידו ומוזיאון אוֹרסֵה. תוכלו לתכנן את הטיול בהתאם להטבות הניתנות באתרים אלה, וליהנות מאוצרותיה האמנותיים והתרבותיים של העיר מבלי להוציא הון עתק.


 רצים לגדת הסיין
23/03/2015

המרתון של פאריז - אפריל 2015

 

המרוץ האגדי של פאריז, אחת מריצות המרתון החשובות בעולם, ייערך ב-12 באפריל. כ-50,000 משתתפים ירוצו ברחובותיה של פאריז לאורך 42.195 ק"מ, דרך אתריה הנודעים של עיר האורות.


 זֶ‏
22/03/2015

מתח גבוה - פסטיבל לקרקס עכשווי בפאריז

 

פסטיבל מתח גבוה (Hautes Tensions) הוא אירוע אמנותי מרהיב - מפגש מתוח או שיח מרענן בין היפ הופ לבין קרקס עכשווי, שייערך מה-31 במרץ ועד ל-12 באפריל בפארק דה לה וילט (Parc de la Villette) שבצפון-מזרח פאריז.


 מגדל אייפל
15/03/2015

מרוץ אנכי במגדל אייפל

 

ב-20 במרץ 2015 ייערך אירוע ייחודי בפאריז - מרוץ אנכי במגדל אייפל (La Verticale Tour Eiffel).


 טין טין מסדרת ספרי קומיקס הרפתקאותיו של טינטין
10/03/2015

טין טין בפאריז

 

המוזיאון לאמנות לילדים בפאריז (Musée en Herbe), יארח לכבוד יום השנה ה-40 שלו תערוכה מיצירותיו של המאייר הבלגי ארז'ה (1907-1983), המוכר בזכות דמותו הנודעת טין טין. התערוכה היא באדיבות מוזיאון ארז'ה (Musée Hergé) שבבלגיה. תערוכות על טין טין ייערכו באתרים ובמוזיאונים נוספים ברחבי פאריז.


 מוזיאון הלובר בלילה
03/03/2015

הלובר בפאריז - שומר על התואר המוזיאון המתוייר ביותר בעולם

 

בשנה האחרונה ביקרו במוזיאון הלובר (Musée du Louvre) הנודע בפאריז, 9.3 מיליון מבקרים, והוא שומר על התואר המוזיאון המתוייר ביותר בעולם.


 פּוֹן דֶז אָר על נהר סיין ברקע מגדליה של קתדרלת נוטרדאם
16/02/2015

הרוס מאהבה בפאריז

 

בקיץ האחרון התמוטט קטע ממעקה פּוֹן דֶז אָר (גשר האמנויות) שבפאריז, תחת משקל מנעולי האהבה הרבים. האתר אהבה ללא מנעולים נרתם להצלת הגשר, ולקראת יום ולנטיין הכריז על יום ללא מנעולי אהבה.


רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת