דלג לתוכן
plane
מאמרים

ניו יורק (עיר) | כל המאמרים

 תהלוכת חג ההודיה של מייסיס ברחבי ניו יורק
20/09/2015

כל השפע: אוכל וקניות בחג ההודיה בניו יורק

 

נובמבר בניו יורק, החודש העומד בסימן הכרת תודה, הוא תקופה מצוינת לשלב אוכל, בילויים וקניות בעיר הגדולה. העיר מארחת את האירוע השנתי הגדול של תהלוכת חג ההודיה של מייסיס, ולאחריו נפתחת עונת הסיילים של יום שישי השחור.


 החזית המשוחזרת של קינגז תיאטר
09/08/2015

המלך של התיאטראות - קינגז תיאטר נפתח מחדש לאחר שיפוץ מקיף

 

מעוניינים לצפות במופע בניו יורק? כדאי לנסוע לקינגז תיאטר המשוחזר בברוקלין, וליהנות מחוויה ייחודית של אדריכלות, עיצוב והיסטוריה.


 חזית המבנה החדש של מוזיאון וויטני
30/07/2015

המבנה החדש של מוזיאון ויטני לאמנות אמריקנית

 

חדשות טובות לאוהבי האמנות בניו יורק: מוזיאון ויטני לאמנות אמריקנית נפתח מחדש במבנה חדיש ומרווח בלואר ווסט סייד.


 הדמיה של PLUS POOL
28/07/2015

פלוס חדש בעיר ניו יורק: בריכת שחייה צפה בנהר

 

בשנים הקרובות צפויה להיבנות בעיר ניו יורק בריכת שחייה ציבורית חדשה וייחודית, שתצוף בנהר ותסנן את מימיו. המיזם האקולוגי זוכה לתמיכה ציבורית רחבה, וצפוי לשנות את האופן בו תושבי ניו יורק מתייחסים לזיהום הנהרות.


 תמונת אילוסטרציה של הגלגל הענק המתוכנן בסטטן איילנד
21/07/2015

ממציאים מחדש את הגלגל בניו יורק

 

בסטטן איילנד שבעיר ניו יורק הונחו יסודות למוקד עניין תיירותי חדש - גלגל תצפית ענק שיתנשא לגובה של כשישים קומות (192 מ'), וישקיף לנופים פנורמיים של העיר. הגלגל צפוי להיות הגבוה מסוגו בעולם, ומעריכים שהוא יהפוך לאחד מאתרי התיירות הפופולריים בעיר, לצד אתרים קלאסיים כמו פסל החירות ובניין האמפייר סטייט. מועד הפתיחה המשוער הוא תחילת 2017.


 אין כניסה להורים - סידרה חדשה של ספרים לילדים מבית לונלי פלנט
14/07/2015

אין כניסה להורים

 

זה לא מדריך טיולים, והכניסה להורים אסורה בהחלט! כל ספר מספר את הסיפור האמיתי של אחת מהערים המפורסמות בעולם: לונדון, פאריז, רומא וניו יורק. סדרה חדשה הפותחת צוהר לעולם שלם של עובדות מרתקות על האנשים, על המקומות, על ההיסטוריה ועל התרבות בכמה מהערים היפות בעולם


 לונג פונד בתחומי פארק אדירונדק, יעד מושלם לחתירה בקאנו
27/06/2015

חדש במדינת ניו יורק: טיול מעל חופת היער בפארק אדירונדק

 

ב-4 ביולי ייחנך המיזם המרהיב Wild Walk בפארק אדירונדק (Adirondack Park) שבצפון מדינת ניו יורק, המשתרע במרחק ארבע שעות מצפון לעיר ניו יורק ושעתיים מדרום למונטריאול. שביל ההליכה העילי מתפתל מעל צמרות העצים ומשקיף לנוף השופע של אזורי היער הסמוכים לטאפֶּר לייק (Tupper Lake).


 דיסקברי טיימס סקוור
21/06/2015

חדש בניו יורק! משחקי הרעב - התערוכה

 

ב-1 ביולי תפתח תערוכה חדשה (The Hunger Games: The Exhibition) בדיסקברי טיימס סקוור שבעיר ניו יורק, שתצית את דמיונם של מעריצי סדרת הסרטים שוברי הקופות משחקי הרעב, ותוביל אותם במסע אל ארץ פּאנֶם.


 המפתח לחופשה הבאה שלכם
21/05/2015

9FLATS.COM

 

באתר 9flats.com תוכלו לשכור דירה, חדר או בית (ואם תרצו גם איגלו - כך מבטיחים בחברה) ישירות מאנשים פרטיים וליהנות מטיול באווירה ביתית, מלינה זולה ומחוויה מקומית, ממש כמו בסרט החופשה - רק בלי קמרון דיאז או ג'וד לאו.


 מחפשים מופע בלונדון?
19/05/2015

365tickets

 

חברת 365tickets היא קופת כרטיסים אנגלית המאגדת הצעות למגוון רחב של אטרקציות בעולם, באמצעותה תוכלו לקנות במקום אחד בצורה מהירה ובטוחה כרטיסים לאתרים, להצגות, למופעים ולפעילויות רבות ומגוונות, ליהנות ממחירי עלות ומהנחות, ולתכנן את הטיול מראש ביתר קלות ונוחות.


 מוזיאון האינדיאנים הלאומי שבמנהטן
28/03/2015

ניו יורק בחינם

 

טיול בעיר ניו יורק אינו זול, אך בעזרת תכנון מראש תוכלו לבקר במגוון מוזיאונים ואתרים בעיר חינם או לנצל את מדיניות 'שלם כפי יכולתך', בה תקבעו את מחיר הכניסה בעצמכם.


 רחוב הדסון שבשכונת טרייבקה
23/03/2015

פסטיבל הסרטים טרייבקה - ניו יורק

 

פסטיבל הסרטים טרייבקה (TriBeCa Film Festival) מתקיים בעיר ניו יורק בחודש אפריל. הפסטיבל מושך אליו מדי שנה מאות אלפי חובבי קולנוע, וכן שורה ארוכה של כוכבים, הבאים לצפות ביותר מ-1000 סרטים, מסרטי בכורה נודעים ועד לסרטים עצמאיים פורצי-דרך.


 אולם אפריקה במוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע שבניו יורק
09/03/2015

לילה מוטרף במוזיאון - לישון במוזיאונים בארה"ב

 

במוזיאונים ברחבי ארצות-הברית תוכלו לבלות לילה מוטרף במוזיאון ממש כמו בסרט, ולהישאר לישון לצד דינוזאורים או יצורי ים. מידע נוסף לתכנון חופשה בארה"ב, תמצאו במדריכי העולם לארה"ב: מדריך ארה"ב של אייוויטנס, ומדריך ארה"ב למשפחות.


 חזית מוזיאון קופר יואיט לעיצוב
03/03/2015

מוזיאון קופר יואיט לעיצוב נפתח מחדש לאחר שיפוץ

 

המוזיאון הלאומי לעיצוב על-שם קופר יואיט (Cooper-Hewitt National Museum of Design) שבניו יורק, שוכן בבית-האחוזה המרשים של אנדרו קרנגי משנת 1902. בדצמבר 2014 הוא נפתח מחדש למבקרים לאחר שיפוץ מקיף, שנמשך שלוש שנים.


 חזית מוזיאון מטרופוליטן
03/03/2015

הסודות של מוזיאון מטרופוליטן לאמנות

 

מוזיאון מטרופוליטן לאמנות (The Metropolitan Museum of Art) שבניו יורק, הוא אחד הגדולים והחשובים בעולם, ומוצגים בו יותר משני מיליון פריטים. לצד יצירות המופת המפורסמות, יש כאן המון פנינים קטנות וסודיות, שכדאי לחפש ולחקור.


 מהגרים מגיעים לאליס איילנד, 1902
02/03/2015

חדש: סיורים בבית החולים של אליס איילנד שבניו יורק

 

בשנים 1892-1954 שימש אליס איילנד (Ellis Island) שבניו יורק, כמרכז קליטה של מחלקת ההגירה של ארה"ב, ויותר מ-12 מיליון מהגרים עברו דרכו. אליס איילנד היה שער הכניסה לארה"ב, והמפגש הראשון של המהגרים עם מדינתם החדשה. המבנה הראשי באי הוא עתה מוזיאון ההגירה (Immigration museum).


 רכבלים מעל התמזה בלונדון. בקרוב בניו יורק?
02/03/2015

רכבלים בשמי ניו יורק: מברוקלין למנהטן בארבע דקות?

 

בניו יורק עומדות לרשות התיירים והמקומיים אפשרויות תחבורה רבות מאוד: אוטובוסים, מוניות, מעבורות, וכמובן, הרכבת התחתית המפורסמת. אך כל מי שניסה להתנייד בעיר בשעת העומס יודע שמדובר בחוויה שוחקת עצבים, ושהדוחק והצפיפות בלתי נסבלים כמעט. עם זאת, ייתכן שכל זה עומד להשתנות: דן לוי, מנכ"ל חברת CityRealty, מנסה לקדם מיזם חדש של רשת רכבלים מהירים, שישנעו נוסעים בין מנהטן לבין ברוקלין.


 פסל החירות
02/03/2015

לכל זמן ועת - העיתוי המושלם לביקור במוקדי-העניין של ניו יורק

 

ניו יורק התוססת גדושה מוקדי-עניין שמתאימים לכל גיל, טעם וכיס, אך כדי למצות את המירב מביקורכם כדאי מאוד לדעת לא רק מה לראות, אלא גם מתי.


רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת