דלג לתוכן
plane
מאמרים

לונדון | כל המאמרים

 מגדל ארסלורמיטאל אורביט בפארק האולימפי של לונדון
06/05/2016

חדש בלונדון! מגלשת-המנהרה הגבוהה והארוכה בעולם

 

ב-24 ביוני תחנך אטרקציה מלהיבה חדשה בלונדון - מגדל אורביט האדום הנודע שבמרכז הפארק האולימפי של לונדון יהפוך למגלשת-המנהרה הגבוהה והארוכה בעולם. לנועזים בלבד!


 טרפלגר סקוור
10/02/2016

אביב בלונדון: אירועי מרץ-אפריל 2016

 

עונת האביב היא תקופה מצוינת לביקור בלונדון, כשהעיר מארחת מגוון אירועים ייחודיים, בהם שני האירועים העיקריים בנהר תמז: מרוץ הסירות השנתי הֶד אוֹף דֶה ריבר ומרוץ הסירות של אוקספורד וקיימברידג'. רכזנו עבורכם מידע על האירועים והפעילויות העיקריים בחודשים מרץ-אפריל, וכן הצעות לטיסות זולות ללונדון בעונה זו, החל מ-203 דולר הלוך ושוב.


 קארנבי סטריט, מדרחוב רצוף חנויות בסיטי של וסטמינסטר
18/09/2015

סוף עונה: מסע קניות באירופה

 

לונדון, מילאנו, רומא, פאריז, ברלין, מדריד וברצלונה - לא נכנסות לתרדמת חורף - דווקא אז הן שוקקות חיים. בכל אחד ממרכזי האופנה המובילים האלה ניתן ליהנות מחוויית קניות מצוינת ומטיול עירוני מהנה באווירה חורפית.


 אחד משוקי חג המולד הרבים בגרמניה
31/08/2015

שוקי חג המולד הטובים ביותר באירופה

 

החורף באירופה הוא תקופה מצוינת לביקור בשוקי חג המולד עמוסי הדוכנים ואפופי ניחוחות נעימים של יין חם, של ערמונים מתפצחים ושל מעדנים טעימים. ארגון התיירות European Best Destinations בחר את שוקי חג המולד הקסומים ביותר באירופה לשנת 2015.


 כריש באקוואריום
10/08/2015

מוקדי עניין חדשים לילדים בבריטניה

 

להלן מספר רעיונות חדשים לבילוי עם ילדים בבריטניה.


 גרפיטי בבריק ליין
04/08/2015

להיט חדש: סיורים בלונדון בהדרכת חסרי בית

 

אם כבר הייתם בכל האתרים המלכותיים של לונדון ותרצו לראות, לשם שינוי, את לונדון האמיתית, כנראה שאתם לא לבד: Unseen Tours, חברת טיולים שמציעה סיורים בעיר בהדרכת חסרי בית, חסרי בית לשעבר ואנשים שסובלים מחוסר ביטחון בתחום הדיור, נהנית מהצלחה חסרת תקדים.


 חזית כנסיית ווסטמינסטר
04/08/2015

סודות מעליית הגג של כנסיית ווסטמינסטר

 

גם אם ביקרתם כבר בכנסייה המלכותית של לונדון, כדאי לחזור כדי לראות את מוקד העניין החדש שייפתח בה ב-2018: עליית הגג המשופצת, שתכלול תצוגת עתיקות ואמנות ותצפית מרהיבה לכנסייה.


 אין כניסה להורים - סידרה חדשה של ספרים לילדים מבית לונלי פלנט
14/07/2015

אין כניסה להורים

 

זה לא מדריך טיולים, והכניסה להורים אסורה בהחלט! כל ספר מספר את הסיפור האמיתי של אחת מהערים המפורסמות בעולם: לונדון, פאריז, רומא וניו יורק. סדרה חדשה הפותחת צוהר לעולם שלם של עובדות מרתקות על האנשים, על המקומות, על ההיסטוריה ועל התרבות בכמה מהערים היפות בעולם


 הנלי רויאל רגאטה על התמזה
28/06/2015

האצילות מחייבת: כובעים וחליפות בתחרות השיט על התמזה

 

העיירה הציורית הנלי און תמז (Henley-on-Thames), השוכנת במחוז אוקספורדשייר שבדרום-מזרח אנגליה, במרחק שעה נסיעה מלונדון, מארחת מדי שנה בתאריכים 1-5 ביולי את תחרות השיט היוקרתית הנלי רויאל רגאטה (Henley Royal Regatta), אחד האירועים החברתיים החשובים בעונת הקיץ ואחד מאירועי השיט הנודעים באנגליה, וסיבה מצוינת לבקר באזור.


 נעלי הפלטפורמה הנודעות של ויויאן ווסטווד
11/06/2015

נעליים: הנאה וכאב! תערוכה חדשה במוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון

 

החל מה-13 ביוני תוצג תערוכה חדשה במוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון שתוקדש לנעליים מרחבי העולם, מנעלי מלוכה ועד לנעלי יומיום, מנעלי הכדורגל של דייוויד בקהאם ועד לנעלי הפלטפורמה הכחולות הבלתי אפשריות של ויויאן ווסטווד, שגרמו למעידתה הנודעת של נעמי קמפבל על מסלול תצוגת האופנה.


 מרכז העיר קידזאניה
11/06/2015

חדש בלונדון! קידזניה - עיר לילדים בלבד

 

עיר שלמה לילדים בלבד מרשת KidZania העולמית תפתח ב-25 ביוני במרכז הקניות הענק ווסטפילד לונדון שבמערב לונדון רבתי.


 שחזור של ספינת המפרש העתיקה של סר פרנסיס דרייק
10/06/2015

לונדון עם ילדים

 

שיט על התמזה, משחק כדורגל באצטדיון וֶומבּלי, דינוזאורים במוזיאון לטבע, מאחורי הקלעים של סרטי הארי פוטר, ספינת המפרש של סר פרנסיס דרייק - בלונדון תמצאו מגוון אתרים ופעילויות מהנות לילדים בכל הגילים. מומלץ לתכנן טיולי משפחות במרכז לונדון לפי אזורים כדי לקצר את מרחקי ההליכה בין אתר לאתר.


 שרק בלונדון לא רק במחזמר
10/06/2015

חדש בלונדון! הרפתקת שרק מיולי 2015

 

עולמם של שרק וחבריו מתעורר לחיים בחוויה חדשה וייחודית בבניין המחוז (County Hall) של לונדון, לגדתו הדרומית של נהר תמזה.


 מצעד התעלה - חגיגות הגאווה בתעלות אמסטרדם
07/06/2015

גאווה עולמית

 

מה שהחל ביוני 1969 כעימות אלים בין כוחות המשטרה לבין לקוחות הומוסקסואליים של בר סטונוול אִין שבניו יורק, הפך לציון דרך בתולדות הלהט"בים, והיום מיליוני אנשים ברחבי העולם חוגגים פסטיבלי גאווה עתירי אירועים. עם מצעדי הגאווה הגדולים ביותר בעולם ניתן למנות את מצעדי הגאווה מרובי המשתתפים של סן פאולו, מדריד, לונדון, ברלין, סן פרנסיסקו, טורונטו ורומא.


 המפתח לחופשה הבאה שלכם
21/05/2015

9FLATS.COM

 

באתר 9flats.com תוכלו לשכור דירה, חדר או בית (ואם תרצו גם איגלו - כך מבטיחים בחברה) ישירות מאנשים פרטיים וליהנות מטיול באווירה ביתית, מלינה זולה ומחוויה מקומית, ממש כמו בסרט החופשה - רק בלי קמרון דיאז או ג'וד לאו.


 מחפשים מופע בלונדון?
19/05/2015

365tickets

 

חברת 365tickets היא קופת כרטיסים אנגלית המאגדת הצעות למגוון רחב של אטרקציות בעולם, באמצעותה תוכלו לקנות במקום אחד בצורה מהירה ובטוחה כרטיסים לאתרים, להצגות, למופעים ולפעילויות רבות ומגוונות, ליהנות ממחירי עלות ומהנחות, ולתכנן את הטיול מראש ביתר קלות ונוחות.


 לחם שיפון - דווקא ניתן להשיג בבריטניה
09/05/2015

אלו מוצרי מזון אסור להכניס לבריטניה?

 

אני בעייתית באוכל ורוצה לחסוך את כל הכסף לבגדים. האם אוכל להכניס לחם וקרקרים לבריטניה?


 הלן דארוז בעבודה
30/04/2015

הלן דארוז זכתה בתואר השפית הטובה בעולם לשנת 2015

 

השפית הצרפתיה ששימשה השראה לדמות המצויירת קולט בסרט רטטוי, זכתה השבוע בתואר השפית הטובה בעולם לשנת 2015


 מלון קפסולות, מלון Yotel בנמל התעופה הית
19/04/2015

ByHours.com: מלון לשעה

 

הטיסה התאחרה? מחכים לרכבת? נאלצים לעזוב את המלון מוקדם בבוקר? בדרך להרצאה בכנס? נוחתים באמצע הלילה ומקבלים את החדר רק בצהריים? באתר ByHours.com תוכלו להזמין חדר במלון למס' שעות מבלי לשלם על יום שלם.


 ארמון בקינגהם מסיינט ג
19/03/2015

לונדון בחינם

 

בלונדון יש הרבה מה לראות ולעשות - ומוקדי-עניין עיקריים רבים הם לגמרי בחינם! תוכלו לצפות בטקס חילופי המשמר בחזית ארמון בקינגהם, לטייל באחד משמונת הפארקים המלכותיים, ולבקר בכמה מהמוזיאונים המובילים בעולם, בלי להוציא פני אחד.


 המוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון
18/03/2015

שוניות האלמוגים: תערוכה חדשה במוזיאון לטבע בלונדון

 

ב-27 במרץ 2015 תפתח תערוכה חדשה במוזיאון לטבע בלונדון בשם - שוניות אלמוגים: הערים הסודיות של הים (Coral Reefs: Secret Cities of the Sea). התערוכה תפגיש את המבקרים עם נפלאות המעמקים, דרך מגוון מוצגים וממצאים מאוסף המוזיאון, בהם דגימות שאסף צ'רלס דרווין במסעו הנודע על סיפונה של ספינת הוד מלכותה ביגל.


 האגם בפארק סיינט ג
12/03/2015

אירועי מרץ-אפריל בלונדון

 

בחודשים מרץ ואפריל כבר רואים סימנים ראשונים של אביב בלונדון. יש פחות גשם ויותר שעות אור וזו עונה מצוינת לביקור בפארקים בעיר ולצאת לשיט בנהר תמז. בעונה זו יש ברחבי העיר מגוון אירועים ופעילויות חינם.


 פאי ומֶש - פאי בשר ומחית תפוחי-אדמה
08/03/2015

אוכל מהיר בלונדון של פעם

 

חברי מועדון הפאי והמֶש (Pie and Mash Club) מטיילים ברחבי לונדון בחיפוש אחר מסעדות פאי נוסטלגיות בהן ממשיכים להגיש את המנה המסורתית האהובה על מעמד הפועלים של לונדון כבר יותר ממאה שנים. כאן תקבלו צלחות מהבילות של פאי בשר ומחית תפוחי-אדמה לצד מנה חמה או קרה של קריש צלופחים.


 אתר הצילומים של אולפני האחים וורנר ליד לונדון
28/02/2015

רכבת הוגוורטס אקספרס מתקרבת ללונדון

 

בחודש הבא יחנך אגף חדש באתר הצילומים של אולפני האחים וורנר ליד לונדון בו צולמו סרטי הארי פוטר, עם תוספת מלהיבה - שיחזור של רציף ¾9 שבתחנת קינג קרוס ובו רכבת הקיטור הוגוורטס אקספרס בה נוסעים הקוסמים הצעירים בסרטי הארי פוטר אל בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.


 בית הביגל שבאיידהו
25/02/2015

לישון בתוך חלום

 

לינה בבית על עץ בלב פארק טבע בספרד, בגשר מקורה בעיר נבדה שבקליפורניה שהפך לדירת יוקרה, או במגדל מים גבוה בלב לונדון הן רק חלק מהחלופות הייחודיות העומדות בפני מטיילים המחפשים חווית מגורים קצת אחרת באתר airbnb


 תיאטרון דולבי בלוס אנג
23/02/2015

והזוכה הוא ... טיול בעקבות סרטי האוסקר

 

טקס פרסי האוסקר ה-87 נערך אתמול בתיאטרון דולבי בלוס אנג'לס שבקליפורניה, ובין המועמדים השנה בקטגוריית הסרט הטוב ביותר יש כמה סרטים שיעוררו בנו חשק לארוז מזוודות ולנסוע אל יעדים שונים ברחבי העולם, מארצות-הברית ועד אנגליה, מגרמניה ועד צ'כיה.


 המוזיאון לטבע בלונדון
23/02/2015

המוזיאון לטבע בלונדון נפרד מדיפי הדינוזאור

 

דגם שלד הדיפלודוקוס, דינוזאור אוכל צמחים בעל צוואר ארוך, מתנוסס באולם הכניסה למוזיאון לטבע בלונדון מ-1979 ויוחלף בקיץ 2017 בשלד של לווייתן כחול מאוסף המוזיאון.


 תחנת ווטרלו בשעת השיא
17/02/2015

האם המנהרות הישנות של הרכבת התחתית בלונדון יתעוררו לחיים?

 

המיזם החדשני London Underline שזכה השבוע בטקס פרסי התכנון של לונדון, מציע להפוך את מנהרות הרכבת התחתית שיצאו מכלל שימוש לנתיבים מהירים לאופניים ולמסלולים להולכי-רגל.


רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת