דלג לתוכן
plane
מאמרים

ברלין | כל המאמרים

 אוהל האירועים בשבוע האופנה
31/08/2016

אירועים בברלין לאורך השנה

 

ברלין, בירת גרמניה, היא באמת עיר ללא הפסקה: בין אם בשיא הקיץ או בחורף הקר, תמיד קורה בה משהו - מתערוכה אקולוגית וקונצרטים תחת כיפת השמיים עד פסטיבלי קולנוע וחגיגות בירה. מאמר זה מפרט מספר אירועים חשובים המתקיימים בקביעות בעיר, לפי חודשי השנה.


 קארנבי סטריט, מדרחוב רצוף חנויות בסיטי של וסטמינסטר
18/09/2015

סוף עונה: מסע קניות באירופה

 

לונדון, מילאנו, רומא, פאריז, ברלין, מדריד וברצלונה - לא נכנסות לתרדמת חורף - דווקא אז הן שוקקות חיים. בכל אחד ממרכזי האופנה המובילים האלה ניתן ליהנות מחוויית קניות מצוינת ומטיול עירוני מהנה באווירה חורפית.


 שער ברנדנבורג מואר בפסטיבל האורות של ברלין
25/08/2015

פסטיבלי האורות של ברלין

 

ברלין מארחת מדי שנה באוקטובר שני פסטיבלי אורות ייחודיים: Lichterfest Berlin ופסטיבל האורות (Festival of Lights), במסגרתם מוארים מדי ערב מבנים ואתרים חשובים בעיר במפגן אורות קסום.


 המפתח לחופשה הבאה שלכם
21/05/2015

9FLATS.COM

 

באתר 9flats.com תוכלו לשכור דירה, חדר או בית (ואם תרצו גם איגלו - כך מבטיחים בחברה) ישירות מאנשים פרטיים וליהנות מטיול באווירה ביתית, מלינה זולה ומחוויה מקומית, ממש כמו בסרט החופשה - רק בלי קמרון דיאז או ג'וד לאו.


 צבעונים בפארק בריץ
04/05/2015

תערוכת פריחת הצבעונים (טוליפים) בגנים בדרום ברלין

 

צבעונים (טוליפים) ידועים אמנם כמאפיין של הולנד, אבל בחודש הקרוב מתקיימת בפארק בְּרִיץ שבדרום ברלין תערוכת פרחים יפהפייה, המתמקדת בזן הפרחים הססגוני והמרהיב. ובהזדמנות זו שווה לבקר גם בשאר חלקי הפארק, שאינו נופל מגנים מפורסמים כמו טירגארטן וטמפלהוף, ומספק גם למבקרים בעיר הגדולה ברלין טבע ירוק ויפהפה, כיאות לאביב. עוד על גנים ופארקים בעיר תוכלו לקרוא בעמודים 48-49 של מדריך ברלין בהוצאת אייוויטנס.


 הרס בברלין אחרי מלחמת העולם השנייה
28/04/2015

ברלין - אירועים ותערוכות במלאת 70 שנה לתום מלחמת העולם השנייה

 

בימים אלה מציינים בעולם 70 שנה לסיומה של מלחמת העולם השנייה. הקרב על ברלין, שהסתיים ב-2 במאי 1945, היה אחד הקרבות המכריעים במלחמה, ולכן אין זה פלא שברחבי העיר ברלין מציינים את התאריך בדרכים מגוונות.


 מועדון Watergate, מבט מהנהר
21/04/2015

ברלין חיי לילה

 

איחוד גרמניה הפיח חיים בעיר שהיתה מחולקת, ומאז נפילת החומה התפתחו במרכז ברלין חיי לילה עשירים, תוססים וחתרניים. הברים, המועדונים ואולמות המופעים המתוארים להלן הם רק קצה הקרחון: רבים נוספים מפורטים בפרקי הבידור של מדריך ברלין בסדרת 'כאן ועכשיו' של לונלי פלאנט.


 אָייסבָּיין
13/04/2015

ברלין מסעדות

 

על אף שהמטבח המקומי אינו מעודן במיוחד, יש בבירת גרמניה ברלין מסעדות רבות שאפשר להתפאר בהן. במאמר זה קיבצנו מספר המלצות, ורבות אחרות מפורטות במסגרת מדריך ברלין בסדרת אייוויטנס.


 לפעמים תמונה אחת שווה אלף מיליגרם. מדף במרכול בברלין
05/03/2015

אז כמה באמת עולה מילקי בברלין?

 

מאז פרוץ שערוריית המילקי הפכו מדפי מחלקת החלב בסופרמרקטים של ברלין ליעד חובה עבור התייר הישראלי. יצאנו לבדוק בשטח.


 מרכז לייפציג
19/02/2015

האם לייפציג היא ברלין החדשה?

 

לייפציג (Leipzig), העיר הגדולה ביותר במדינת סקסוניה שבגרמניה, שהיתה רק לפני שני עשורים שרויה בהריסות, היא היום מרכז תרבות שוקק, ויש שיגידו שהיא עולה על ברלין.


 
30/10/2014

ברלין אטרקציות

 

לצד אתרים היסטוריים, מוזיאונים ואתרי זיכרון, יש בעיר ברלין אטרקציות מלהיבות שלא נושאות עמן המון מטען תרבותי – מרכיבה על אופניים תוך כדי לגימת בירה ועד ריחוף מעל העיר בבלון פורח. לנוחותכם, אספנו כאן כמה מהן.


 אפריל בארמון שרלוטנבורג
15/10/2014

ברלין מזג אוויר

 

למרות קו-הרוחב הצפוני שבו היא שוכנת (הרבה מצפון לניו יורק, למשל) מאפיין את העיר ברלין מזג אוויר נוח יחסית, האופייני לאקלים היבשתי הממוזג של מערב אירופה (ראו גם טבלאות אקלים בעמ' 51-3 של מדריך ברלין אייוויטנס).


 דובים בגן החיות של ברלין
15/10/2014

ברלין עם ילדים

 

תיירים רבים חוששים לבקר באזור ברלין עם ילדים, מכיוון שהעיר ידועה יותר באתרים היסטוריים ובמוזיאונים. עם זאת, חשש זה אינו מבוסס כלל: יש בברלין הרבה אתרים מרתקים לילדים בכל הגילאים, והיא עשויה להיות יעד נהדר לחופשה משפחתית מלהיבה. ראו גם מדריך ברלין אייוויטנס, עמ' 274-5.


 המזבח במוזיאון הפרגאמון
30/09/2014

ברלין מוזיאונים

 

מזה שנים מוצעים לתיירים הגודשים את ברלין מוזיאונים רבים, בכל נושא שתוכלו להעלות על הדעת: אמנות, היסטוריה, מדע וטכנולוגיה - ויש אפילו מוזיאונים למתעניינים בסוכר, בנקניקיות או במשחקי מחשב. מתוך המבחר העצום (למעלה מ-170 מוזיאונים), בחרנו עשרה מרתקים במיוחד. ראו גם מדריך ברלין אייוויטנס, עמ' 34-37.


רוצה להיות אזרח העולם?רוצה להיות אזרח העולם?

מצטרפים בחינם ומקבלים:

  • 1.הנחה של 10%
    על מה?
    אזרחי העולם מקבלים הנחה על כל קניה של פריט באתר העולם. אין כפל מבצעים.
  • 2. מינוי דיגיטלי לחודש
    מה זה?
    אזרחי העולם מקבלים מינוי דיגיטלי לחודש ימים על כל קניה של מדריך טיולים מודפס או מפת נייר באתר העולם. המינוי בתוקף החל ממועד הקניה ומאפשר גישה לכל מדריכי הטיולים מסידרת הטיול כבר בפנים. בעלי מינוי קיים מקבלים חודש נוסף.
    (אל חשש: מינוי זה לא יתחדש באופן אוטומטי)
  • 3. הטבות בלעדיות
    איזה?
    אזרחי העולם מקבלים במייל מפעם לפעם הודעות על מבצעים מיוחדים. המבצעים אינם מוצעים לכל גולשי האתר אלא לאזרחי העולם בלבד. ניתן לממש אותם רק באמצעות לחיצה על קישור המבצע במייל. לכן אנו מבקשים את אישורכם לקבל דיוורים מאתר העולם. אנחנו שונאים ספאם ולא נזבל לכם את תיבת הדואר.
  • ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת. כתובת המייל שלכם לעולם לא תועבר לאחרים ללא הסכמתכם.

  • בורש
  • נשיונל גי׳אוגרפיק
  • ראף גיידז
  • מישלן
  • פרייטג ברנדט
  • דורלינג קינדרסלי
  • לונלי פלנט
  • וורלד מפינג
  • קונט
מהנעשה בעולם
  • שאלות נפוצות17/01/2023

    סדרת "הטיול כבר בפנים" מייצגת את הדור הבא של ספרי הטיולים. במדריכים המודפסים, ובאפליקציה המקושרת אליהם, הוטמעו כלים שיאפשרו לכם לתכנן ולהוציא לפועל את הטיול שאתם רוצים, בדרך שאתם רוצים. השקענו מאמץ כדי שהשימוש במדריכים יהיה אינטואיטיבי ופשוט ככל האפשר, אבל תמיד יש שאלות - ואת הנפוצות והחשובות שבהן ריכזנו להלן. [קראו עוד]

  • איך להתקין את יישומון ״הטיול כבר בפנים״ על מסך הבית של הטלפון שלך?08/05/2021

    יישומון ״הטיול כבר בפנים״ הוא יישומון רשת מתקדם (Progressive Web App) או בקיצור PWA. המשמעות היא שלא צריך להוריד את היישומון מחנות האפליקציות, אלא ניתן להגיע אליו ישירות דרך הדפדפן. ניתן לגלוש ביישומון באמצעות דפדפן, אבל כדי להנות מחוויית משתמש טובה יותר, מומלץ להתקין אותו על מסך הבית של הטלפון. כך תעשו זאת נכון. [קראו עוד]

  • מה לכלול בערכת עזרה ראשונה לשביל ישראל?07/01/2021

    [קראו עוד]

אתם כבר אוהבים את העולם?
צרו קשר
כל הזכויות שמורות © 1991-2024 שטיינהרט שרב מוציאים לאור בע"מ
 
תמונה מוגדלת